Educational level:
MBO - Niveau 4 of hoger
Field of study:
Opleiding op het gebied van administratie
Experience:
1-2 jaar werkervaring binnen detachering is een pre
Other requirements:
Enthousiaste en gemotiveerde administratief medewerker met een prettige en spontane persoonlijkheid
Je staat open voor het volgen van cursussen en trainingen om jezelf verder te ontwikkelen
Je moet in staat zijn om adhoc te werken en het hoofd koel te houden
Goed overweg kunnen met diverse softwarepakketten
Employment type:
Vaste aanstelling
Hours per week:
24-28 uur
Start date:
a.s.a.p.
Location:
Eindhoven
De functie
Als Backoffice medewerker ben je samen met de collega verantwoordelijk voor de financiële administratie en HR-taken binnen Technix. Je houdt je bezig met het opstellen en versturen van facturen, het contact opnemen met klanten om ervoor te zorgen dat de facturatie soepel verloopt, het bewaken van achterstallige betalingen en het versturen van herinneringen indien nodig. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie en ben jij bezig met de voorbereiding van de maandelijkse verloning samen met de collega en salarisadministrateur. Je bent het eerste aanspreekpunt voor verschillende portals en helpt met de voorbereiding voor halfjaarlijkse certificeringen voor, zoals SNA-certificering. Kortom, je hebt een diverse en belangrijke rol binnen de organisatie.
Wat wij bieden
Je wordt begeleidt door de verantwoordelijke van de Backoffice binnen Technix. Een goed salaris. Een goed pensioen plan en aanvullende verzekeringen. Een laptop en mobiele telefoon van de zaak. Gezamenlijke lunch met je collega’s op ons gezellige kantoor. Je krijgt 30 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband. Collega’s die altijd klaar staan voor hulp. Leuke personeelsuitjes in het binnen- en buitenland.
Wat wij zoeken
De ideale kandidaat voor deze functie is een enthousiaste en gemotiveerde administratief medewerker met een prettige en spontane persoonlijkheid. Je bent parttime inzetbaar voor 24-28 uur per week. Het is belangrijk dat je minimaal in het bezit bent van een MBO niveau 4 opleiding op het gebied van administratie. 1-2 jaar ervaring binnen detachering is een pre. Daarnaast is het belangrijk dat je openstaat voor het volgen van cursussen en trainingen om jezelf verder te ontwikkelen. Je moet in staat zijn om adhoc te werken en het hoofd koel te houden, en je moet nieuwe werkzaamheden gemakkelijk kunnen oppakken en goed overweg kunnen met diverse softwarepakketten.